WiFi ve firme

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Prosinec 2 17:44:22 CET 2009

On Wednesday, December 02, 2009 5:33 PM ,
Jiri Kosina <jikos na jikos.cz> wrote:

> Coz ovsem IP-over-DNS nikterak nezabrani, protoze predpokladam, ze
> at
> uz se pouzije libovolny DNS server, bude stale klientum resolvovat.
> Coz je dostatecny postranni kanal.

uz mi to doslo - resp predstavoval jsem si pod IP-Over-DNS obycejne
IP over UDP

> Tohle je problem pritomny ve vicemene vsech existujicich (i "hodne
> enterprise") resenich, ktere autentizaci delaji az na urovni
> aplikacniho protokolu.

to je celkem jasne. Nenapada me jak se proti tomu branit. Jedine snad
nejaky limiter na pocet DNS packetu per klient (ten by mohl utocnika
znechutit). Parsovani requestu/response a vyhodnocovani legalnosti asi
nebude take jednoduche/spolehlive. Mozna by pomohlo (docasne)
filtrovat TXT (pripadne ho modifikovat) .

D. Toman