Postfix a nekvalifikovane adresy

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 3 23:59:57 CET 2009

Jan Marek wrote:
: Dd,
:
: On Wed, Nov 11, 2009 at 02:20:45PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
: > 	Dobry den,
: >
: > mam postovni server spravujici vic domen, bezi tam postfix. Ted je ale
: > problem, ze maily tam muzou vznikat i jinym zpusobem nez ze prijdou
: > zvenku (jsou napriklad generovane z nejake databaze nebo z weboveho rozhrani).
: > Problem je, jak takoveto maily "sanitizovat", zejmena jak kvalifikovat
: > nekvalifikovane adresy v hlavickach. Protoze bych potreboval, aby se
: > za nekvalifikovanou adresu nedoplnovalo @hostname, ale jedna z tech domen,
: > ktere mailserver spravuje (ale pro kazdy mail muze byt jina).
:
: možná, že jsem úplně nepochopil přesně, oč Vám jde, ale je to
: tak, že potřebujete přepsat _odchozí_ adresu tak, že např.
: uživatel1 bude mít odchozí doménu prvnidomena.cz a uživatel2 bude
: mít odchozí doménu druhadomena.cz?
:
: Tohle Postfix umí, hledejte sender_canonical_maps

	Ja potrebuju vsechny nekvalifikovane adresy v mailu, ne jen
odchozi. A ne na zaklade uzivatele, ale nejak zvenku. Stejne pojmenovany
uzivatel muze byt ve vsech spravovanych domenach.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox