SARG - Squid Analysis Report Generator a vyber casu

Pavel Just Pavel.Just na simac.cz
Čtvrtek Prosinec 10 13:49:59 CET 2009

Zdravím.

   Obávám se, že máte jedinou možnost a to vyndat  zaznamenané přenosy
v nežádoucí čas ze vstupu. Napadá mě například pomocí cronu přesvědčit
squid aby v požadované časy změnil logovací soubor.

Pavel Just