Postfix a neco jako je SARG pro Squid

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pátek Prosinec 11 08:42:38 CET 2009

Jan Cervenka napsal(a):
> Dobry den,
>
> je neco podobneho, jako SARG pro Squid pro Postfix ?
> Tedy abych mohl zjistit kdo komu v urcity den psal (a kdo jemu) a jak to bylo
> velke ?
> Nasel jsem mnoho hotovych reseni, ale vetsinou to byly grafy, ja bych
> potreboval neco, jako je ten SARG.
>
> Za eventuelni nakopnuti spravnym smerem dekuji.

zdravim,

 pokud by slo jen o prichozi postu, tak to resim pres log maildropu
(ktery mi tridi postu do virtualnich maildiru).
Kazdy maildir (ucet) ma svuj log soubor kde se da dohledat co  a kdy slo
do scharnky a co slo do SPAMu.
Napsat nebo najit nastroj pro spracovani takoveho logu uz neni problem.

AK