RE: Virtuální server v řádce

David Česal David na Cesal.cz
Pátek Prosinec 18 14:13:19 CET 2009

VMware jsem dříve zkoušel a neprošlo to právě proto, že VMware chtěl jiné
jádro než jsem měl.
Přečtu o tom ještě více a snad se zadaří.

Mám celý systém na 4x sataII softwarovém stripu, snad to bude chodit
obstojně.

Děkuji.

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Dalibor Kouřil
Sent: Friday, December 18, 2009 1:48 PM
To: 'Diskuse o Linuxu v cestine'
Subject: RE: Virtuální server v řádce

Mohu doporučit VMware server. Na několika serverech provozujeme
na Linuxovém serveru bez X, Windows virtuální stanice
s MSSQL serverem. Umí to správu přes web, spouštění a vypínání
virtuálů při startu/vypnutí serveru, konzoli přes Java okno.
Je to celkem spolehlivé, výkon nic moc, limitující je výkon
diskových operací. Pokud bude možné doporučuji na virtuální
mašiny samostatný rychlý disk, stačí i Velociraptor apod.

Provozujeme na Gentoo, instalace bez sebemenšího problému, jen
se kompilují moduly jádra, je tedy potřeba mít nainstalované
zdrojové kódy jádra. Na Gentoo je toto automaticky. Na Suse
to určitě také půjde.

Dalibor Kouřil