Rozlišení a frekvence

Pátek Prosinec 25 18:38:36 CET 2009

On Fri, 25 Dec 2009, Jan Řezníček wrote:

> Ovšem při spuštění mi to vypíše, že signál není podporován.

Počítač mód změní, ale monitor to odmítne zobrazovat, ano?

> Takže ten display nedokáže zobrazit 640x480 při 63Hz. Jak můžu nastavit
> ten Xrandr, aby tam byly normální frekvence, předpokládám, že by mělo
> být u všeho 60Hz?

Jaké jsou podle X serveru parametry toho monitoru? Máte je v xorg.conf
ručně, nebo jsou zjištěné automaticky přes DDC? Co je v Xorg.*.log?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /