Fedora 12 - problemy se zvukem

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Pondělí Prosinec 28 19:31:23 CET 2009

Miroslav Pragl <lists.subscriber na pragl.cz> [2009-12-28 15:48:19]:

> Mam problem pri prehravani zvuku (mythtv, totem...). Po spusteni
> prehravani je bez zvuku. Jakmile otevru mixer a zmenim v nem nastaveni
> prehravani (napr. zakazu a pote povolim) zvuk se chytne.

Podival bych se jaky modul to pouziva v kernelu, na jeho parametry a pohral si
s tim. Ja jsem mel problem s modulem snd-hda-intel po prechodu na 2.6.32.
Nefungovala spravne autodetekce me zvukovky, takze jsem musel modulu rict o
ktery model se jedna a pak to jelo. Dale muze byt problem s pulseaudio, pokud
ho F12 pouziva. Podle me uz to nekdo resil, takze Google napovi.

-- ynezz