Nefunguje ukladani dat do RRD databaze

Petr Barta Petr.Barta na black-sky.cz
Úterý Prosinec 29 18:58:08 CET 2009

Petr Barta napsal(a):

> Jj, $date obsahuje unixovy timestamp, $file obsahuje plnou cestu k
> souboru, dalsi $promenne obsahuji hodnoty ktere chci ulozit.
>
> P.S. ja vim, ale pro mne je to takhle citelnejsi. ;-)

Tak jsem na to prisel - chyba byla jako obvykle mezi klavesnici a zidli.

Update fungoval bez problemu, ale skript pro aktualizaci obsahoval
malou, ale zasadni chybu, ktera zpusobila, ze se RRD databaze pri kazdem
spusteni aktualizacniho skriptu inicializovala... Opraveno, a od ted uz
funguje presne jak ma. :-)

Omlouvam se za plany poplach. ;-)

Petr Barta