Apache neprijima dalsi spojeni

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Pondělí Únor 2 19:00:00 CET 2009

Zdar,

Neviem ci to je presne ten isty problem, ale s niecim podobnym som sa
stretol (popisovane priznaky) a taktiez sa mi zda, ze sa to tiahne napriec
viacerymi verziami apache. Pri velkej zatazi apache vytuhol a pomohol len
jeho restart (a mozno aj veeelmi dlhe cakanie) a ... cim som viacej
zvysoval direktivu MaxClients, tym menej casto sa to stavalo, takze skuste
to navysit, mne to problem vyriesilo, teraz sa mi to namiesto raz tyzdenne
stane raz za pol roka.

--
S pozdravom,
Martin Tirsel