SMART a pending sectors

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 13:17:48 CET 2009

Takze moralne pravo na reklamaciu mame.
Su 2 moznosti:

1. nechat ten disk naplno a zbytocne hrabat - non-stop - podla mna do 3M
(dovtedy kupit ine a vyreklamovane pouzit na "inu akciu/masinu")

2. ak je bod "1." draha/zdlhava/nerealizovatelna (su to specialne a drahe
SCSI disky, kt. vyreklamovane nevieme inde pouzit) moznost;
skusit nejako tie disky nedetekovatelne "dokoncit" a mozme/nemusime tu viest
diskusiu o tom ako
(odisli by tak, ci onak)

JK