Internet banking CSOB?

Premysl Hruby dfenze na gmail.com
Čtvrtek Únor 5 20:47:41 CET 2009

On (05/02/09 20:21), Ladislav Vaiz wrote:
> To: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
> From: Ladislav Vaiz <spam na nagano.cz>
> Subject: Internet banking CSOB?
>
> Ahoj,
> nemate nekdo informace o funkcnosti internet bankingu CSOB pod Linuxem,
> at uz kladne nebo zaporne? Na jejich infolince vedi slusne receno houby.
> Diky Lada

Hi,

pod linuxem funguje vytecne (pouzivano pouze v ff), pouzivam tedy
pristup pres heslo. Overovani kartou jsem nezkousel.

Neni potreba ani zadny java aplet apod. Ciste prohlizec s podporou
cookies a javascriptu.

Za celou dobu pouzivani jsem nenarazil na zadny problem.

-Ph

--
Premysl "Anydot" Hruby, http://www.redrum.cz/