Internet banking CSOB?

Čtvrtek Únor 5 21:15:58 CET 2009

On Thu, 5 Feb 2009, Ladislav Vaiz wrote:

> nemate nekdo informace o funkcnosti internet bankingu CSOB pod Linuxem,
> at uz kladne nebo zaporne?

Když jsem to před pár lety zkoušel, tak to pod FF fungovalo dobře.
Na čipovou kartu jsem si musel vyrobit speciální modul do OpenSC, ale pak
to přes PKCS#11 chodilo i s ní. Kdysi jsem to tady inzeroval.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /