Spamassassin zlepšení bayesianu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Únor 7 16:12:23 CET 2009

Ahoj, u jednoho účtu mám problém se spamem, pořád chodí, i když mám greylist
a podobně. Každou noc doučím SA nově příchozí spamy, denně je to cca 15
spamů (hodnota se snížila z cca 30). Netušíte někdo, kde by se dala stáhnout
hromada (aspoň několik tisíc) ukázkových spamů, přes který bych prohnal
sa-learn? Předpokládám, že úspěšnost by se pak mohla ještě výrazně zvýšit.
Rád bych se dostal na jednotky spamů denně, jako je to na ostatních účtech a
jako to bylo i na tomto účtu ještě v prosinci. Snažím se i poladit SA, aby
některým vyhodnocením přikládal vyšší váhu, ale snažím se vyhnout chybnýmu
vyhodnocení, takže tato cesta má hodně limitů.
Předem díky za tipy...

T.K.