Spamassassin zlepšení bayesianu

Miroslav Zidek linux na mzidek.net
Neděle Únor 8 09:57:27 CET 2009

Zdravim,

a mas SA konfiguraci per user nebo defaultni pro server? Pokud per user,
pak by mozna stalo experimentovat s bodovym ohodnocenim pro BAYES (score
BAYES_XX  apod). To ale asi nechces slyset :)

Pokud je ta domena domeny pro spammery "znama", nastav si pro ni domenovy
kos a uvidis kolik spamu tam padne - ten pak muzes ucit. Ziskas vetsi
vzorek.

Se stahovanim ukazkovych spamu "odjinud" bych byl opatrny - nemusi to mit
zadny efekt v pripade, ze nechas naucit vzorek neodpovidajici tomu, co
chces zachytit. Na druhou stranu pak musis naucit i odpovidajici mnozstvi
hamu, jinak nemusi byt vysledky spolehlive.

Jinak pokud je to mozne, zkusil bych pro SA pridat napriklad Razor a
Pyzor - pote co jsem jej nainstaloval doma na server se pocet proslych
spamu rapidne zmensil.

<noflame> IMHO 15 spamu denne neni zadna tragedie..... </noflame>

MiZi

--
 linux(^zavinac^)mzidek.net
 charset: utf-8