sledovani aktivity procesu

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pondělí Únor 9 09:19:47 CET 2009

Zdravim,

 mam nasledujici problem. Uzavatele se hlasi z terminalu (Linux) na
terminalovy
server (Windows) pomoci rdesktop. Po urcite dobe neaktivity (cca 5min)
by mel byt ukoncen rdesktop. Nyni je ale problem v tom, jak urcit
neaktivitu.

Napadlo mne sledovani stisknutych klaves, ale nic vhodneho jsem pro linux
nanasel (nejvice by mozna pripadl program lkl). Dale by sla merit aktivita
samotneho procesu rdesktop pres informace z /proc/PID/... ale, zde poznam
jen zda je proces spici nebo zda pracuje, cimz ale nepoznam jestli jde
opravdu
o praci nebo jen nejakou synchronizaci (prosilani paketu pro udrzeni
spojeni,...).

Resil jste nekdo neco podobneho? Nejvice by se mi libilo sledovani
stisknutych
klaves (terminaly maji i  ctecky caroveho kodu, coz se chova jako
klavesnice).
Nejde mi vubec o to jaka klavesa byla stisknuta, ale zda na portu 0x60
(klavesnice)
probehla nejaka udalost....

Dekuji za kazdou radu.

AK