RE: Spamassassin zlepšení bayesianu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Únor 9 21:14:59 CET 2009

Sorry, jsem se uklepl a poslal to nedopsaný, takže znovu:

Díky za všechny tipy, poté, co jsem spamassassin důkladně vyladil a taky
prozkoumal už naučený věci a doučil ho 3700 hamů z jedné konference, kde se
spamy nenachází, tak dneska to zatím fungovalo víc než dobře. Doteď mně
nedorazil ani jeden spam, což by odpovídalo předchozímu stavu, kdy chodilo
několik spamů týdně.
Co mě trošku znepokojuje, tak v žádným mailu se mně v hlavičce neobjevuje,
že by to BAYES používalo, ale zapnutý ho určitě mám a "ručně" ho každou noc
učím spamy z jednoho účtu. Konfigurace by měla být per server, dá se to
někde ověřit?
Razor i Pyzor a navíc ještě DCC mám, jenom teď jsem poslední dva měsíce
bojoval s tím, že procházelo příliš "mnoho" spamů.
Jak už jsem psal, tak jsem ladil spamassassin nebo spíš kontroloval naučený
hamy a spamy, vše je v SQL, našel jsem, že se toho docela hodně naučil sám
pod účtem amavisu, já ho učím pod účtem jako mám email (že by tedy
per-user?), tak jsem vymazal všechno naučený od amavisu. Možná bych ho tedy
měl všechno učit jako amavis, to by mohlo pomoct.

PS: 15 spamů opravdu hodně není, ale zvyknul jsem si na mnohem lepší
hodnoty... ;)