Gmail (was: Re: Pristup do shellu pro cizi lidi)

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Pondělí Únor 9 21:56:25 CET 2009

2009/2/9 Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com>

> Tak toho jsem se obaval. Diky za info. Popravde me nastaval uz ten
> jejich spam filter. Musel jsem nastavit fetchmail i na Spam folder, pac
> mi tam padaly ne-spam maily a nejak jsem marne hledal, jak se tehle
> featury zbavit. Taky me nastvalo, ze ackoliv fetchmail stahne maily
> z folderu INBOX a smaze, tak na Gmailu zustanou a musel bych je tam
> rucne presunout z 'All Mail'  do kose a z kose pak zase rucne smazat na
> tvrdo. Pricemz netusim, jestli nenastane race condition - prisel novy
> mail, je v INBOXu a v All Mail a ja si ho tedy smazu taky nez ho
> [...]

Neviem, ci sa jedna o tento problem, ale pri pouzivani POP3 sa da nastavit
viacej volieb, ako povolit/zakazat/povolit odteraz ...
A su na to aj nejake dalsie "hack/workaround" pluginy (asi nie pre
fetchmail, ale pre TB&Co ano).

JK

--
Jan Kunder