CentOS 5.2, PostgreSQL 8.1, jak nadefinovat usera co se prihlasi?

Petr Jandl jandl na knihovnahk.cz
Úterý Únor 10 12:31:21 CET 2009

Nechci se ani prihlasovat z jineho nez lokalniho stroje ale nejakym
jimym uzivatelem resp. sluzbou  (Apache Module mod_auth_pgsql)
Prihlasim se a vytvorim novy ucet ale na ten se nejsem schopen prihlasit
na novy ucet pokud nema stejny nazev jako linuxovy user kterym jsem
prihlasen tahle vazba je primo desiva a nevim jak se toho zbavit.

Petr Jandl