Prijem a posilani SMS na serveru

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Úterý Únor 10 13:25:58 CET 2009

On Tuesday 10 of February 2009 13:03:30 Vlada Macek wrote:
> Zvazuji v housovanem serveru zprovozneni sluzby, jejiz soucasti by mel
> byt prijem SMS (typu registrace jizdenky apod.) a taky odesilani
> odpovedi (typu "Pozadavek ok."). Potrebuji spolehlivost placene sluzby.
>
> Predstavuji si zhruba malou jednoucelovou krabicku, kterou schovam do
> serveru a pripojim a budu napajet z USB a do ktere vlozim SIM kartu.
> Dokazali byste mi nejakou takovou vec, se kterou by si Linux dokazal
> popovidat, doporucit? Idealne z vlastni zkusenosti.

mimo toho napajeni z usb (ale asi by slo to napajeni dobastlit, nebo urcite
existuji i usb modemy, tusim vodafone je prodava) se skuste podivat na gsm
modemy siemens , nove se moc neprodavaji (nesleduji) , ale treba tady
http://www.aukro.cz/item550515521_gprs_modem_siemens_mc39i.html
se sehnat da.

Honza