Prijem a posilani SMS na serveru

Jan Houstek Jan na houstek.net
Úterý Únor 10 13:42:56 CET 2009

On Tue, 10 Feb 2009, Vlada Macek wrote:
> Zvazuji v housovanem serveru zprovozneni sluzby, jejiz soucasti by mel
> byt prijem SMS (typu registrace jizdenky apod.) a taky odesilani
> odpovedi (typu "Pozadavek ok."). Potrebuji spolehlivost placene sluzby.
>
> Predstavuji si zhruba malou jednoucelovou krabicku, kterou schovam do
> serveru a pripojim a budu napajet z USB a do ktere vlozim SIM kartu.
> Dokazali byste mi nejakou takovou vec, se kterou by si Linux dokazal
> popovidat, doporucit? Idealne z vlastni zkusenosti.
>
> Takovou krabickou muze asi byt i mobil, ale nejsem si jist dlouhodobou
> [...]

Vrele doporucuji Siemens MC35i. Lze sehnat bud jako modul, ktery si pak
sam nekam zabudujete, nebo hotovou plastovou krabicku vcetne napajeni a
anteny (akorat se to pak nenapaji z USB).

Pripoji se pres seriovy port (pokud trvate na USB, tak lze pres
USB-to-serial konvertor). Jako obsluzny software mame vyzkouseno
SMS Server Tools 3 (http://smstools3.kekekasvi.com/) k plne spokojenosti.

Tohle reseni mozna neni nejlevnejsi ani nejelegantnejsi, ale zato
absolutne spolehlive. Narozdil od mobilu, ktere proste nejsou staveny na
24/7 komunikaci s PC a je s nimi rada dalsich otravnych problemu.

-- HH