Prijem a posilani SMS na serveru

Jan Houstek Jan na houstek.net
Úterý Únor 10 15:14:07 CET 2009

On Tue, 10 Feb 2009, Jan Kasprzak wrote:
> Ja jsem takhle jednu dobu provozoval Nokii 5110 pripojenou pres f-bus
> kabel k pocitaci s gnokii - zadny problem jsem nezaznamenal.

Tak to mate stesti na mobil. Ja jsem to zkousel s Nokii 6130i pres
original seriovy kabel a pak s nejakymi novejsimi Ericssony pres BT a vzdy
to melo dva zakladni symptomy

1) po nejake dobe (vetsinou par dni) se kousnul bud cely mobil nebo
    chcipla komunikace, kazdopadne pomohl jen restart mobilu (tj. vyjezd na
    misto)

2) kdyz byl mobil permanentne na nabijecce, tak mu po nekolika mesicich
    odesla baterka

Netvrdim, ze se neda najit takovy mobil, se kterym to funguje rozumne
stabilne. Ja preferuju MC35i vzhledem k tomu, ze par jich mame kdesi
uprostred Sovetske stepi ...

-- HH