SOLVED: Web browser v X

Kocek, Kvetoslav Kocek.Kvetoslav na vestizol.cz
Středa Únor 11 14:18:51 CET 2009

Uz to chodi. Takze stacilo vytvorit .xinitrc, napsat do nej /usr/bin/firefox a
(ted to prijde...) nastavit mu +x prava. To bylo zakladni opomenuti.
Dale v /etc/conf.d/xdm nastavit promennou DISPLAYMANAGER na Xsession.
Jo a system je Gentoo, kdyby nekdo lovil v archivu...

Diky za rady.
--
 Kosac