Re: Zabezpeceni WiFi pres proxy server?

Jandl jandl na knihovnahk.cz
Sobota Únor 14 10:32:04 CET 2009

Zkusím ten ChilliSpot nebo to zkusim upect sam. Mikrotik by se mi líbil nejvíc ale sehnat prachy  :-(
Díky všem

Petr Jandl

  _____

From: Jan Krajdl [mailto:spm na spamik.cz]
To: Diskuse o Linuxu v cestine [mailto:linux na linux.cz]
Sent: Fri, 13 Feb 2009 17:04:58 +0100
Subject: Re: Zabezpeceni WiFi pres proxy server?

Já osobně jsem si tohle na Asus WL500g s OpenWRT vyřešil sám - stačil
  web server s cgi podporou a mírně modifikovaný perl. V iptables byly
  všechny spojení zakázány a port 80 (případně 443) přesměrován na
  localhost:80. Zde byla stránka, která po kliknutí pustila přes cgi ten
  perl script, který si zjistil z jaké IP adresy požadavek přišel, podle
  leases souboru od DHCP serveru si zjistil k IP adrese MAC adresu a tu
  potom přes iptables povolil. Následně se cronem jednou za den, někdy v
  noci, smazal v iptables chain s povolenýma MAC adresama.

  SPM