Debian GNU/Linux 5.0 uvolněn

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Únor 17 13:29:21 CET 2009

Slávek Banko píše v Ne 15. 02. 2009 v 23:46 +0100:

> Teď jsem si na to podíval ještě jednou a musím vám dát za pravdu - podle
> toho bych opravdu čekal, že v Lennym zmiňované balíčky ještě jsou.

Četl jsem anglický originál i český překlad a v obém je naprosto jasně
napsáno, že zmiňované balíčky (apache1, php4, bind8 a další) budou
odstraněny až ve Squeeze (6.0). Proto se zeptám takto trapně: v Lennym
už opravdu není php4 ani apache1? Podle http://packages.debian.org/ tam
už fakt nejsou...

Petr