offtopic: zrychleny beh windows ve vmware

nonsense nonsense na volny.cz
Středa Únor 18 21:22:55 CET 2009

Zdenek Kaminski napsal(a):
> Ahoj,
>
>  omlouvam se za offtopic. Upgradoval jsem hardware z PentiumM 1.80GHz na
> Core2Duo P8600 2.40GHz a windoze ve vmware ted vali jako splasene (napr.
> cas ubiha rychleji, nez by mel. Netusite, jak je presvedcit, ze se jim
> upgradoval procesor a aby bezely "normalne rychle" ?
>
> Diky za nakopnuti spravnym smerem.

No,
nevím, jestli je to cesta spravnym smerem. Mel jsme podobny problem,
akorat, ze ze se mi cas dvakrat zpomaloval. Uz si nevzpomenu, kde to
bylo, ale aplikoval jsem "doporuceni" nastavit v jadre timer na 100Hz.
Mel jsem ho puvodne na 250Hz. Kupodivu se mi rychlost srovnala...

nonsense