OT - cesta do Maroka

Karel Kopáček sberatelmineralu na seznam.cz
Sobota Únor 21 20:08:22 CET 2009

Zdravim konferenci a omlouvam se za OT.

Odpadnul nam jeden kamarad a tak potrebujeme sehnat nahradnika -
splucestovatele (mozna by se vesli i dva) a tak zkousim hledat kde to
jde ...

Jedeme 13.brezna, navrat cca 4. dubna. Venujeme se hlavne mineralum a
tomu je podrizeny program.

Idealni pro ty, kteri chteji poridit zajimave fotografie a poznat zemi
jinak nez turiste na bezne turistické trase.

Jaro je pro navstevu teto zeme nejvhodnejsim obdobim a mozna, ze se nam
opet podari videt kvetouci poust.

Je to pomerne narocne putovani, vhodne pro samostatne a otrllejsi
cetovatele. Na uzemi MA nas ceka cca 4500 km.

Hlavnim duvodem hledani spolucestovatele je spoluucast na rizeni dodavky, prednost tedy maji vlastnici
ridicskeho opravneni. Jde jen o rizeni po evropskych dalnicich, MA si
klidne odridim sam.

U me se jedna o 12 cestu do do teto zeme a tak mohu zajemci nabidnout
pomerne slusnou znalost mistnich pomeru a jisty servis.

Odpovidejte prosim mimo konferenci!

Pripadne dotazy rad zodpovim take na telefonu 603 494 460.

Jirka Drasnar