Po upgradu DDR2 pamětí se mi počítač přestal vypínat

Pavel Vedral pve na casd.cz
Úterý Únor 24 14:53:26 CET 2009

Zdravím všechny,

jsem trochu bezradný, snad jen z neznalosti. Nahradil jsem v počítači
2x512MB paměti za 2x2GB. Jakmile chci počítač vypnout, Linux (CentOS
5.2) se korektně ukončí ale v okamžiku, kdy má poslat ACPI power off,
slyším jak ztichnou disky a to je vše, musím ho vypnout vypínačem.
Vyzkoušel jsem párované paměti Transcend a A-Data. Obojí se chová
stejně. Jakmile vrátím staré moduly 2x512MB vše je OK. Deska podporuje
maximálně 800MHz DDRII a nové paměti jsou 800MHz, staré jsou 667MHz.
Neřešili jste někdo podobný případ? Pokud možno úspěšně? Jak?

Díky

Pavel