Po upgradu DDR2 pamětí se mi počítač přestal vypínat

Ivan Moucha [minowara] minowara na minowara.net
Úterý Únor 24 19:19:59 CET 2009

DD,

mel sem podobny problem, v mem pripade pomohlo novejsi jadro. Z 2.6.24
sem presel na 2.6.27 a problem vymizel.

Jinak se podivejte jestli nemate neco v logu (treba dmesg).

Ivan

PS: + zkuste jine distro, treba z live CD, jestli to neni jen tim co
konretne mate naistalovano