Migrace imap courier -> dovecot

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Únor 27 02:31:37 CET 2009

Zdravim,

On Wed, Feb 25, 2009 at 08:12:31AM +0100, Frantisek Boranek wrote:

> Toto je naprostá pravda. Rfc specifikuje pouze jméno pro příchozí poštu
> 'INBOX' a ostatní složky většinou klient rozpozná podle obecných anglických
> názvů a pak je zobrazí podle místní locale. Obecné názvy jako jsou Drafts,
> Quarantine, Sent items, Delete items, Trash, SPAM, Junk emails a používá
> většina imap serverů. Google tohle vyřešil ve svém gmailu rozšířením protokolu
> o příkaz XLIST, který se chová stejně jako list jen k těmto speciálním složkám
> dá flagy, podle kterých si je klient spáruje (pokud toto rozšířeni zná, tak je
> [...]

Toto je take naprosta pravda. Jenze courier-imap si zrejme provadi jeste
preklad napr. "Dorucena posta" <--> "Inbox". Takze prosta migrace na
dovecot nebo kamkoliv jinam selze. Treba dovecot dostane pozadavek
"Dorucena posta" a mapuje ho na "Dorucena posta".

Musim si s tim vice pohrat. Nikdy jsem se protokolu IMAP prilis
nevenoval ani necetl RFC.
-- Dalibor Straka