problem s vypisem routovani

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Únor 27 15:36:16 CET 2009

On Friday, February 27, 2009 10:10 AM ,
"ing. Ladislav Vysloužil" <info na vysla.net> wrote:

nemusi to spolu souviset, ale podobne problemy jsem nekolikrat videl.
Bezne routy na eth - jen ve vetsim mnozstvi. Porovnanim vypisu z route
a ip byly zjisteny rozdily (v ip vypisu nektere routy nebyly). Trosku
nam to komplikovalo psani skriptu kontrolujiciho spravnost routovacich
tabulek - nakonec jsme museli cist zivou routovaci tabulky pomoci
/proc/net.route)

D. Toman