Re: Dokumentace ke kabelazi a prvku

Rainny rainny na email.cz
Sobota Únor 28 12:53:41 CET 2009

Ahoj,
nejde mi o navody, manualy k sitim a linuxu, ale o dokumenty, ktere treba davate zakaznikum, kterym jste delali strukturovanou kabelaz, kde jsou uvedeny napr delky segmentu, kam je kabel zapojeny atd. Chtela bych to udelat na sve siti a nemam vubec predstavu, jak takova dokumentace vypada.

Dekuji

Hanka