Dokumentace ke kabelazi a prvku

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Sobota Únor 28 14:40:20 CET 2009

DD
Chcel som sa spytat davnejsie, ale vyuzijem tento thread.
AutoCAD&spol som nikdy neskusal - ako dlho je treba "studovat fcie", aby
clovek dokazal spravit/zakreslit NETovu kabelaz, par switchov, serverov ...?
(ine ma nezaujima)

Kolko trva profikovi, kym zakresli napr. 3 miestnosti, 5 serverov, 3
switche, 20DTP, 50 kablov iducich zvacsa spolu, 30 zasuviek ... proste taka
mensia firmicka?

Popr. aky alternativny - OS, free as beer, beziaci pod Linuxom - soft na
(zvacsa jednoduche) zakreslenie topologie siete + poznamky odporucate?

Vdaka ;)