Konektivita 50-200Mbit za dobru cenu

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Leden 4 14:27:29 CET 2009

Last mile nebo server housing? Relativně málo pravidel je co? QoS bude?
Packet filtry budou? Co tam má běžet?
Pokud se jedná o server housing, tak bych se obrátil na větší providery typu
DialTelecom, O2 a podobně. Výpadky mívají pouze, když jim někdo překopne
optiku a navíc mají alternativní trasy, který podle důležitosti zákazníka
docela rychle rozjíždí.
Nedávno měl DT obrovský výpadek, kdy jim někdo na D1 nebo kde přesekl
optiku, my už jsme fungovali za cca hodinu a půl, co jsem pak četl, tak méně
významní zákazníci čekali i víc jak tři hodiny.

Docela by mě zajímala cena takové linky, neví někdo?