Problém s make menuconfig

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Leden 6 22:08:01 CET 2009

Ahoj, mám problém, který jsem si způsobil sám. Postupně jsem přecházel z
kernelu 2.6.24 až do aktuálního 2.6.27, vždy jsem prostě zkopíroval .config,
projel pro jistotu nastavení a pak zkompiloval. Všechno fungovalo a funguje
dobře, jenže teď jsem zjistil, že kernel 2.6.27 mně nabízí u wifi driverů
zhruba třetinu možností (u zbytku toho chybí kdoví kolik). Kdybych
nepotřeboval driver pro ZD1211, tak bych na to ani nepřišel.
Takže bych se chtěl zeptat, jestli existuje možnost přejít na 2.6.27 (z
2.6.26) tak, aby se zachovaly předchozí nastavení? Nebo budu muset udělat
čistou instalaci kernelu a všechno znovu vybrat a pak zkompilovat? Je nějaká
možnost, jak rozumně přecházet mezi verzema nebo to, co jsem dělal doteď, je
blbost a vždycky čistý kernel?
Předem díky za odpovědi...