BEHRINGER UCA 202

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Středa Leden 7 21:57:20 CET 2009

Zdravím, před časem jsem zjišťoval, jak to vypadá s externími zvukovkami s podporou v linuxu.
http://www.headphones.cz/inshop/sluchatkove-zesilovace/se-zvukovou-kartou/behringer-uca202.htm
Podle všeho tato by splňovala jednoduché nároky, totiž linkový vstup pro nahrávání z mixu a podporu ovladače, jenže jsem dnes letmo mluvil se jedním zkušeným muzikantem a zvukařem, který mě ujistil o tom, že tento Behringer je děsný šunt a podpora linuxu je asi ta jediná pozitivní vlastnost a že když s tím něco nahrávali (asi ve Uindousech), tak z toho lezly hrozné věci atd atd...
Takže bych se rád zeptal, jestli nemá někdo přímo zkušenosti s touto zvukovkou, jestli je opravdu tak hrozná nebo jestli se dá aspoň trochu použít... Anebo jestli existuje jiné řešení, jiná zvukárna (ať už USB nebo PCCard), která by se místo toho hodila. Cena je samozřejmě důležitá, ale mnohem radši než vyhodit 800Kč za šunt, bych utratil třeba 1500Kč za něco použitelného...

Díky
Honza