Apache + SSL + fcgid + PHP - VYRIESENE

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Středa Leden 7 22:40:34 CET 2009

Takze problem bol v tom, ze u kazdeho virtualneho webu, co SSL pouziva,
musi byt uvedene:

SSLEngine on
SSLCertificateFile /etc/apache2/ssl/blackpage.eu.cert
SSLCertificateKeyFile /etc/apache2/ssl/blackpage.eu.key

Ak nie, tak sice certifikat pri zobrazeni url v prehliadaci dostanem, ale
neviem co sa potom deje, CGI skript obdrzi len port 80 namiesto 443.

Bol som v tom, ze staci dat certifikat iba na jeden virtual (_default_,
mam ajtak len jednu ip, takze viac certifikatov na jednom porte
nepouzijem) a fungovat to bude. Ked som predosle pokusy robil s nastavenim
certifikatov pre jednotlive virtualy, tak mi ajtak pri restarte apache
brblal, ze su tam certifikaty duplicitne a ajtak pouzije len ten prvy. Ale
tam bol este .pem a nie .cert + .key zvlast, zeby preto?

--
S pozdravom,
Martin Tirsel