Odp:Re: BEHRINGER UCA 202

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Čtvrtek Leden 8 06:59:50 CET 2009

Díky, opravdu potřebuju externí zvukovku do noťasu, vím, že M-audio jsou kvalitní kusy, ale je to kanón na vrabce. Ten Behringer vypadal, že za nízkou cenu hraje aspoň trochu, ale teď jsem zviklán.
Audigy nebo jakýkoliv SB by byl samozřejmě nejjednodušší, ale nenašel jsem žádnou s externími vstupy, jsou to prostě jenom "přehrávací" zvukovky...
Honza