BEHRINGER UCA 202

Synek Miloslav synek na pbtisk.cz
Čtvrtek Leden 8 09:21:49 CET 2009

dobrý den,

když tady byl zmíněn new.music-city.cz, tak co třeba tohle:
http://new.music-city.cz/eshop/esi-maya-44-usb-100322_104794_0?sess=59dcfd

nemám s tím sice zkušenosti, ale píšou, že to chodí v MacOS X, takže
si myslím, že je i dost velká šance na to, že to půjde v linuxu,
nakonec strejda Google jistě poradí.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím dokonce
i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.