fedora 10, bluetooth, rfcomm

Petr Špatka spatkak na luzanky.cz
Sobota Leden 10 20:17:48 CET 2009

>  zkousim prechod z CentOS 5 (Fedora 6) na Fedora 10 a zjistil jsem
> rozdil u startovacich skriptu bluetooth. V CentOSu se startuje hcid,
> spdp a krome jineho jeste dulezity prikaz 'rfcomm bind all', ktery
> vytvori zarizeni pro hardware definovany v /etc/bluetooth/rfcomm.conf.
Možná mimo téma. Ale když jsem Fedoru 10 testoval před vánoci (s updaty
dostupnými v tu dobu), tak mě nechtělo bluetooth vůbec fungovat. Podle
zkoumání na webu jsem nabyl dojmu, že se to týká hlavně USB Bluetooth
adaptérů - zabudované v NTB snad někomu i jeli. Nevím jaký je stav teď.
Jen ať nezkoumáte startovací skripty zbytečně. Pokud plaším zbytečně,
tak jen dobře. Stejnou chybou trpělo v tu dobu vydané Ubuntu.

Petr