Mythbackend cykli

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Leden 12 00:15:16 CET 2009

	Zdravim,

zprovoznil jsem si MythTV - zda se ze funguje dobre, DVB-T kartu vidi,
obcas i nahrava, prehrava, atd., ale ma problem - obcas zacne cyklit
a bere 100 % casu. Zatim jsem nevypozoroval kdy, ale nejspis pote,
co zacne nahravat neco z DVB-T. Pak se nekdy nektere veci nenahraji,
nektere se treba nahraji jen z poloviny, ale nektere jsou v poradku.
V logu neni nic zvlastniho. Jen mythbackend pri startu rika

Session management error: None of the authentication protocols specified are supported

(ale jinak bezi a prihlasit se k nemu vzdalene lze po zadani hesla).

	Setkali jste se s tim nekdo? Fedora 10, mythtv 0.21 z distribuce.

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |