isc dhcp3 rozdava ip adresu pridelenou deklaraci host jine mac adrese

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pondělí Leden 12 13:51:04 CET 2009

On Mon, Jan 12, 2009 at 01:13:09PM +0100, Slavek Banko wrote:

> Jednoduše tak, že vyhrazené adresy neuvedete v rozsahu těch, ze kterých
> smí přidělovat dynamicky. Ostatně DHCP server vám jistě také hlásí, že
> vyhrazené přidělené adresy jsou i v dynamickém rozsahu, a že to není
> dobrý nápad :)

problem je v tom, ze z daneho dymanickeho rozsahu potrebuji nekolik adres
alokovat staticky a nejsou v jednom segmentu. nepripadalo mi to jako velky
problem, kdyz server umi odmitat requesty, proc ho nelze donutit odmitat
requesty i pro staticky deklarovane adresy.

jinak dhcp server nehlasi zadny problem s host deklaracemi v ramci dynamickych
rozsahu. jedine co se mu nelibi jsou deklarace napsane v ramci subnetu, protoze
jsou globalni, ne lokalni, ale to me netrapi, mam to tam pouze abych to mel po
ruce, protoze tech subnetu tam zasadne pribyva.

mk