Ruznorode systemy zpracovani posty na bazi postfixu

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pondělí Leden 12 15:23:00 CET 2009

Dalibor Straka napsal(a):
> Zajimaly by me rady ostatnich, ktere schema je vhodne pro ty
> nejzatizenejsi mailservery, pripadne jine postrehy a dalsi schemata.
> Co pouzivate a proc (prosim postfix)?

Zdravim,
 osobne mam zkusenost s nesledujici koncepci:

Postfix->Content-filter->maildrop->SpamAssassin (+ DCC).

Jako Content filter mam vlastni filter, ktery se snazi udelat par testu
pred tim nez rizeni prevezme SA, pripadne se na podklade vysledku
externiho Content filteru SA dal rozhoduje jake bude skore. Problem
je v tom, ze pres externi filter prochazi veskere zpravy a tedy i SPAM
(k cemuz ten filter take slouzi) nicmene na rezii to ma zatim minimalni
dopad (server prijma denne cca 3000 korektnich zprav + minimalne
1.5 - 2x tolik SPAMu).

AK