Rotace JPEGu podle EXIFu

Frantisek Boranek fboranek na atlas.cz
Pondělí Leden 12 20:51:10 CET 2009

Az to fyzicky otočíte tak se dočkáte překvapení, až tyto fotky otevrete právě
v takovém inteligentním prohlížeči a on vám je zase položí. Reseni bude
vypnout tuto funkci v prohlizeci nebo zmenit Exif udaje ve fotkach napr
pomoci exiftool.

exiftool -overwrite_original -orientation=horizontal Pc29103014_H_test.jpg
    1 image files updated

exiftool -Orientation Pc29103014_H_test.jpg
Orientation                     : Horizontal (normal)

exiftool -overwrite_original -orientation='Rotate 90 CW' Pc29103014_H_test.jpg
    1 image files updated
exiftool -Orientation Pc29103014_H_test.jpg
Orientation                     : Rotate 90 CW

--
S pozdravem
František Bořánek