Re: Logování provedených příkázů

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Úterý Leden 13 08:41:43 CET 2009

Tak jak to vypadá, tak nějaký rozumný asi není. Já jsem asi slepej, nebo to na rootu.cz už není, protože tam kdysi byl odkaz na nástroj, který sledoval kompletně vše co uživatel dělal od přihlášení až po odhlášení. Tedy že upravoval nějaká soubor, neco instaloval atd.

Děkuji Vám za rady

Zdeněk Havlát