RE: Logování provedených příkázů

Synek Miloslav synek na pbtisk.cz
Úterý Leden 13 11:00:30 CET 2009

dobrý den,

a nehledáte náhodou třeba LKL - Linux KeyLogger, vyskytoval se
někde na SF.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek(zavináč)pbtisk(tečka)cz    nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím dokonce
i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.