mod_fcgid timeout

Martin Tirsel lk na blackpage.eu
Sobota Leden 17 17:36:34 CET 2009

Takze zatial som zistil toto:

mod_fcgid neberie globalnu konfiguraciu z fcgid.conf co sa tyka timeoutu,
ale akceptuje ju len z casti VirtualHost. Ak restartujem apache a spustim
ako prvu poziadavku na dany skript, bez toho, ze by prisla poziadavka na
iny virtualny web (teda este nebezi taky proces), kde je iny timeout
(defaultne danych 40 sekund), tak skript zbehne ok. Pokial sa ale behom
vykonavania alebo este pred tym zavola virtualny web, kde je nizsi
timeout, tak sa aplikuje tento nizsi timeout a ovplyvni aj Virtualne weby
s nastavenim vyssieho timeoutu.

Este dodam, ze kazdy virtualny web bezi pod zvlast uzivatelom a jedna sa o
apache worker. Jedna sa o bug alebo je to vlastnost? Puizvate niekto fcgid
a dlho beziace skripty?

--
S pozdravom,
Martin Tirsel