Postavit si diskove pole na linuxu

LLK node.ch na centrum.cz
Neděle Leden 25 08:05:42 CET 2009

Netusil jsem, ze google mail, microsoft hotmail, seznam mail jedou na Windows! Doufal jsem, ze na nejakem Linuxu.

Tvuj prispevek mel informacni hodnotu nula, takze kdyz neznas konkretni odpoved a chces rypat, tak radsi ...

ad SW HW raidy viz http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/srovnani-vykonu-hw-a-sw-raid-pole