Aku sietovku za par supov?

Petr Baláš petr na balas.cz
Pondělí Leden 26 11:47:57 CET 2009

Zdravim

2009/1/26 Dusan <msk.conf na gmail.com>:
> Ahoj.
>
> Doteraz som vzdy kupoval 3com pci sietovky, alebo pouzival onboard to, co som
> mal na doske. Teraz by som potreboval dokupit jednu sietovku do routera, na
> ktorej bude vysiet dalsi asus wifi router. Pohlad do e-shopov ma ale mierne
> rozhodil. Nevidim ziadny 3com, len kdejaky edimax, asus, dlink, belkin,
> netgear... Nemam jedinu skusenost so sietovkami tychto znaciek.
>
> Poradte prosim jednu z nich, s ktorou nebudu v linuxe problemy a bude sa
> pohybovat v tych nizsich cenovych hladinach.

Cokoliv s RTL8139. Jediny problem je v tom, ze vyrobci se pouzitym chipem
obvykle moc nechlubi. Je potreba se bud na kartu fyzicky podivat a nebo
vygooglovat a doufat, ze vyrobce pod stejnym nazvem furt prodava totez :-(.

Konkretne neporadim, vcas jsem si nakoupil od prodejcu pouzite vypocetni
techniky zasobu 100Mbit Intelu :-).

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz