KDE4-opět nastavování

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Pondělí Leden 26 17:02:00 CET 2009

Zdravím všechny, bojuju s nastavením KDE4, poradí někdo?
Jelikož se mi na notýsku Asus M6A konečně podařilo nastavit správné
rozlišení, objevil se problém s hlavním panelem. Byl totiž smrsklý a
neroztáhl se na novou velikost v novém rozlišení. Tak jsem ho dal
odstranit a myslel si, že ho znova přidám a on se objeví ve správné
velikosti. Jenže ouha, neobjevuje se, nově přidané panely jsou prázdné.
Jak ho mám dát zpět, nebo jak se vlastně startuje to nové Nastavovací
centrum?!
Druhá věc: podle zde tohoto návodu
http://forum.mandrivalinux.cz/index.php?topic=9400.0
jsem si chtěl nastavit ikony na ploše, ale místo toho se objevují ikony
v nějakém pitomém plasmoidním černém čtverci a nikoliv na ploše.
Existuje způsob, jak mít ikony na ploše?

Díky všem

--
S pozdravem
Jan Reznicek