postfix, presmerovani mailu podle urcite hlavicky

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Leden 27 19:09:14 CET 2009

On Tue, Jan 27, 2009 at 06:42:59PM +0100, Tomáš Koželuh wrote:
> Já jsem raději použil maildrop než procmail. Procmail nezvládá (možná
> nezvládal) virtuální domény, maildrop s tím problémy nemá.

jsem jeste asi nerekl, ja potrebuji maily projit a pak preposlat dal na dalsi
server s tim, ze u nekterych zmenim smtp envelope rcpt to, tedy pozadovana
vlastnost je, ze spam se bude posilat na urcitou adresu. nejsem si prave jist,
zda maildrop/procmail umi nesnazit se maily ukladat do mailboxu.
mk